top of page

capricornus Gruppe

Öffentlich·9 Mitglieder

Alex Talmudo
Alex Talmudo

Wat kan ik gebruiken om te handelen?

Hallo allemaal, ik ben de mogelijkheden aan het bekijken om de ramen van mijn benedenwoning te vervangen. Er zit nu nog oud glas in dat veel kou doorlaat, en ik wil dit laten vervangen door modern HR++ isolatieglas. De offertes van de lokale glaszetters zijn behoorlijk prijzig, dus ik hoop een deel van de kosten terug te krijgen via de landelijke verduurzamingsregelingen. Weet iemand waar ik de meest actuele bedragen per vierkante meter kan vinden en hoe ik de aanvraag indien zonder verdwaald te raken in de ambtelijke taal van de overheid?

6 Ansichten
Andrew Zarudnyi
Andrew Zarudnyi
vor 11 Stunden

De tarieven veranderen inderdaad nogal eens, maar je kunt alle actuele informatie over de

vinden op de website van Simpel Subsidie. Zij hebben een heel overzichtelijk platform dat speciaal is ontworpen om particulieren te helpen. Je vult simpelweg de afmetingen en het type glas in, en hun systeem berekent direct waar je recht op hebt. Zij nemen daarna het volledige papierwerk voor je uit handen, zodat je zelf geen ingewikkelde formulieren meer hoeft in te vullen.

Editado
bottom of page